کلمات کلیدی

جشنواره " دوباره آسمان آبی "

جایگاه بخش تعاون و چالش در بورس

تعاون چیست

توانمندسازی تعاونی ها اهرمی برای توسعه اقتصادی

تعاون و همکاری در سیره معصومین (علیهم السلام)

شهر تعاون

اعتماد و تعاون

تاریخچه تعاونی ها در ایران

توده هوا چیست؟

مزایای بازیافت شیشه

افتتاح نخستین نیروگاه زباله سوز شهری در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه

راه های نگهداری از محیط زیست

یکسال تا نجات زمین فرصت مانده

سال ۲۰۱۴ گرمترین سال عصر مدرن

ایده های ساده بازیافت قوطی های خالی فلزی

معنی شماره‌های بازیافت چیست؟

آموزش بازیافت برای کودکان

گاز به عنوان سوخت فسیلی

نیروگاه‏های گازی

مشخصات یک نیروگاه با سوخت گاز:

بطری گاز شور (Gas Washing Bottle)

چند نکته‌ی مهم در بهینه نگه داشتن انرژی در منزل

صرفه‏ جویی انرژی

صرفه جویی در گرم شدن

اسراف و صرفه جویی در فرهنگ اسلامی

واصلاح الگوی مصرف

روشهای غلط

«متخصص جوان» اتحادیه بین‌المللی گاز IGU

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

باموضوع مصرف بهینه وایمن ازگازطبیعی

























حسین نیازآذری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی در اداره امور کشور اظهار داشت: مهمترین پیامد اقتصاد مقاومتی توسعه درون زا و شکوفایی تولید ملی است و شکوفایی تولید، ایجاد اشتغال مولد است.

نیازآذری با تاکید بر اینکه برای  تحقق شعار سال نیاز به همکاری و همدلی فراگیر ملی داریم خاطرنشان کرد: قوای سه گانه، بانک ها، بیمه ها، رسانه های گروهی، دانشگاهیان و آحاد مختلف مردم باید به کمک بخش خصوصی بسیج شوند تا چرخ های تولید و اقتصاد ملی سریع تر حرکت کند و هریک از نهادها و اقشار جامعه بررسی نمایند که چگونه می توانند حامی تولید ملی باشند.
 
عضو مجمع نمایندگان یادآور شد: اشتغال آفرینی باید به فرهنگ صالح و عمل خیر در جامعه مورد احترام و تکریم قرار گیرد و موانع تولید و کارآفرینی باید کاهش یابد و مجلس شورای اسلامی در این زمینه پیشگام خواهد بود.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد با مقوله اقتصاد مقاومتی نباید شعاری و مناسبتی مواجه شد بلکه با سختکوشی،برنامه ریزی و روش های  کارآمد علمی به کمک تولید و کارآفرینان شتافت.

نیازآذری، تسهیل در روند های سرمایه گذاری داخلی و خارجی و جذب سرمایه گذار در سطح ملی و محلی را دو عامل کمک کننده اقتصاد مقاومتی بر شمرد و با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر امور اقتصاد و دارایی به همراه جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان بابل گفت: بسیاری از طرح های عمرانی و محرک توسعه استان مازندران در بخش  صنعت آب وبرق، معدن، گردشگری، کشاورزی و شبکه حمل و نقل که نقش اساسی در ایجاد اشتغال دارند به سرمایه گذاری زیربنایی دولت و بانک ها نیاز دارند.

وی افزود: با منابع و اعتبارات موجود نمی توان برای استان مازندران اشتغال ایجاد کرد بلکه نیازمند توجه بیش از پیش دولت و بانک ها در تسریع طرح های زیربنایی هستیم.

نیازآذری با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی،قانون برنامه_ششم توسعه و بودجه "سال ۹۶" را براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تصویب کرد اظهار داشت: این دو قانون ظرفیت خوبی برای کشور برای تسهیل در امر تولید و اشتغال می باشد و در سطح محلی هم باید روند سرمایه گذاری جذاب شود تا متناسب با مزیت های منطقه ای فرصت های شغلی فراهم شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
ندا حقانی شمامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی